www.errtech.ro

Serviciul Helpdesk:

In cadrul abonamentelor de Service oferim serviciul HELPDESK pentru toate activitatile de birou:
• instalare sau dezinstalare software,
• configurare de echipamente,
• setari email.

Avantajele Helpdesk:
• Monitorizarea stricta a Acordului SLA;
• Asistenta online si servicii de interventie (asistenta si indrumare tehnica, asistenta operationala);
• Interactiune in timp real, telefonica, remote sau on-site;
• Baza vasta de cunostinte tehnice (intreaga noastra echipa tehnica va sta la dispozitie);
• Flexibilitate si adaptabilitate la nevoile clientilor.

Structura serviciului HELPDESK:

Helpdesk Telefonic:   Consta in identificarea situatiei sesizate si reprezinta o prima incercare de solutionare a problemei de la distanta prin indrumarea utilizatorului, oferindu-i acestuia informatiile necesare pentru rezolvarea problemei. Colaborand cu noi, veti primi indrumari de la o intreaga echipa bine pregatita, cu o vasta experienta in helpdesk telefonic.

Helpdesk Remote:   Presupune conectarea la statiile de lucru ale utilizatorilor sau la servere  de la distanta in scopul remedierii problemelor semnalate. Similara prezentei reale ale operatorului, utilizatorul poate observa in timp real, pe propriul monitor. Aceasta conectare se realizeaza utilizand o conexiune, de tip VPN, complet securizata.

Helpdesk On-Site:   Presupune deplasarea specialistilor nostri la sediul dumneavoastra, in scopul rezolvarii sesizarii. In acest caz aceasta se realizeaza conform unui SLA (Service Level Agreement) intr-un termen maxim stabilit de comun acord in functie de tipul sesizarii.

Cum functioneaza?
In momentul in care utilizatorul intampina o problema, acesta sesizeaza problema unui operator helpdesk sau deschide un ticket. Prin intermediul sistemului de ticketing, operatorul va inregistra sesizarea. Din acest moment, problema va fi preluata de catre departamentul nostru helpdesk si va fi solutionata in cel mai scurt timp. In tot acest timp, utilizatorul isi poate continua activitatea, daca aceasta nu a fost compromisa de aparitia incidentului, sau se poate ocupa de alte activitati. In acelasi timp, poate verifica in orice moment stadiul de rezolvare a solicitarii inregistrate prin intermediul sistemului de ticketing.
Sistemul de ticketing asigura:
• Documentarea completa a intregului proces de suport tehnic prin interfata web;
• Urmarirea in detaliu a situatiilor sesizate de utilizatori;
• Evaluarea eficientei si performantei serviciului.

Centrul nostru de suport tehnic preia zilnic zeci de apeluri si se adapteaza perfect cerintelor dumneavoastra.
Pentru a beneficia de Serviciul HELPDESK personalizat, va rugam sa ne contactati.

Scroll Up